måndag 18 juni 2007

Utsläppt

Golfspelandet har legat på is ett tag, men igår var det dags för en 18-hålsrunda. Perfekt väder; molnigt, ca 20 grader, vindstilla. Har kommit på att sol och golf inte går ihop, iallafall inte för mig. Man blir bara svettig, får solsting och tycker golf är jobbigt och segt. Det var den känslan jag fick sist jag var ute.

Nu var det faktiskt riktigt kul. Socialt sällskapsspel. Men kallas för sport? Nej.

Kände mig som en kalv på grönbete, efter att ha slitit 60 timmar på akuten. Frisk luft! Äntligen!

2 kommentarer:

Swedish Kat sa...

Hur går det för dig däruppe? Eller just det..du är nog i kph nu. Därnere då..:D
Fick du mitt sms om fredag?
Kram!

Fia sa...

ja, jag såg sms.et igår när jag kom hem från kbh. jo, jag är i stan på fredag, så det skulle vara skitskoj att komma med ut :)
kram kram