söndag 18 mars 2007

Nästa stopp: Indien

Tjoho!! Hela jag spritter av resfeber...det här ska verkligen bli spännnade :)

Har flängt runt med bilen över halva Stockholm de sista två dagarna för att fixa allt inför resan, och nu står min fina ryggsäck på hallgolvet och lyser av förväntan. Har packat otroligt snålt, bara 1/3 del, och jag har verkligen varit detaljerad i planeringen. Är nästan lite förvånad över mig själv... Jag kan tydligen om jag vill.

Har velat åka till Indien länge, och nu blir det av. Vi får se hur denna resa utvecklar sig, första stoppet är Bangalore, för att sen flyga vidare till Chennai (Madras).

Nu måste jag sova, annars kommer det vara en zoombie som kommer fram i gryningen.

2 kommentarer:

Swedish Kat sa...

Åh, det här ska bli spännande, hoppas du kommer åt att skriva ofta. Du är ju grymt cool som drar dit på egen hand.
Kram och på återhörande!

Fia sa...

hej svejs katten!! detta blir verkligen spannande!! kram pa dig, sa hors vi och ses snart