tisdag 15 maj 2007

Kollo

Tror jag är på kollo.

Skönt att komma till en liten stad där det finns folk som har lust att hitta på grejer. Inte bara massa snack, utan det händer faktiskt nåt.
Sushikväll med TP (blev en herrans liv, och tjejerna vann!), ett mer eller mindre engagerat gäng som kollade på ESC (ibland blir man riktigt glad över att se galna människor springa runt runt i rosa kostymer och blanda texten på franska/engelska) och idag ska 3 av oss tjejer börja på en golfkurs.

Känner att golfen kanske behöver en lite mer oseriös person. Jag.

Har bott här i 2 1/2 vecka, men det känns som hemma. Allt går så fort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Då kanske jag kan börja golfa igen. Jag var ju ensam oseriös innan ;)

Fia sa...

haha...låter kanon! vi ses! nu är jag på väg till bergen för att festa på 17 maj :) blir störtkul! kram kram